Outfit

Jump to the suit!

3 Aug , 2015  

This fine specimen is a gift ´from-my-mom´ ( gonna introduce that now as a brand name;). She knows what I like and what suits me well. As a tall women it is not always easy to find clothes which look good on you and you actually like.

So when my mom gave me this jumpsuit I was really happy with it. And funny enough it totally works combined with my brand new summer coat from Zara. I bought it not even a day before I got the jumpsuit and loved it from the second I put it on. It has a really soft silk material, it is grey ( my favourite colour) and has a perfect length. So together this outfit is a masterpiece.

Do you agree or do you think that ´I m still working on my masterpiece´?

_DSC1246_DSC1252_DSC1258_DSC1269_DSC1276_DSC1288_DSC1292_DSC1284_DSC1290

Dieses Prachstück ist ein Geschenk „von-meiner-Mutter“ ( ich werde das nun als Markennamen einführen;). Sie weißt genau was mir gefällt und was mir gut steht. Als große Frau ist das nicht immer ein leichtes Unterfangen, Kleidung zu finden, die einem stehen und dazu noch gefallen.

Als dann meine Mama mir diesen Jumpsuit geschenkt hat, war ich wirklich glücklich. Und witzigerweise habe ich den gleich mit meinem ganz neuen Sommer-Mantel von Zara getragen. Den habe ich erst einen Tag davor gekauft und ihn von der ersten Sekunde, als ich ihn anhatte geliebt. Ich mag den weichen Seidenstoff, die Tatsache das er grau ist( meine Lieblingsfarbe) und das er die perfekte Länge hat. Zusammen ist das mein Meisterwerk.

Oder, was meint ihr? Arbeite ich noch an meinem Meisterwerk?


12.573 Responses