Allgemein

Men´s coats aren´t just for men!

26 Nov , 2014  

_DSC6309

This coat was bought in a Vintage store in Munich and is actually for men. But I loved it so much, so I bought it anyway;)

I love Parkers and I think this one does suit women excactly as men. I combined it with my new fur waistcoat from the flewmarket and some sweat pants and boots.

It is an outfit you can wear if you wann go for a walk, meet your friends for coffee or just go and buy some stuff. It is not very highclass but sometimes you just need to wear some relaxing and comfy clothes;)

_DSC6319_DSC6341_DSC6344_DSC6369_DSC6380_DSC6389_DSC6404_DSC6414

Dieser Mantel wurde in einem Vintage Laden gekauft und ist eigentlich für Männer. Aber ich habe ihn so sehr geliebt, dass ich ihn trotzdem gekauft habe;)

Ich liebe Parkers und ich denke das dieser nicht nur für Männer ist. Ich habe ihn mit meiner neuen Fellweste vom Flohmarkt und einer Joggingshose und Stiefel kombiniert.

Es ist ein Outfit für einen Spaziergang, um Freunde zu treffen oder eben einzukaufen. Es ist kein Schickimicki Outfit, aber manchmal muss es eben ein einfaches und bequemes Outfit sein;)


Comments are closed.

Translate »