Outfit

Bohemian style

17 Jun , 2014  

On my way to lunch I chose this long dress because it is perfect if you want to have a bite to eat and then go directly to the beach afterwards. It is easy, it is compfty and it still looks amazing.

I bought this dress on the flewmarket and I didn´t even try it on- but luckily it fit;)

I am a real fan of bohemian style and think it is a perfect summer dress. Because I am really tall for a girl, I am able to wear long dresses without looking like it they are too big. Another reason why I like this dress is because I think you can style it casual with a pair of sandals and a leather jacket (when it is gettin´ cold)  and you are ready to meet your friends for a coup of coffee – but you can easily change it to a glamorous outfit with some high heels and a fancy bag.

What do you think? Do you like this outfit? I do;)

Für das Mittagessen habe ich dieses Outfit gewählt, weil es perfekt ist, um kurz einen Happen essen zu gehen und danach gleich an den Strand. Es ist schnell zusammen gestellt, bequem und sieht dazu noch super aus.

Ich habe das Kleid auf dem Flohmarkt gekauft und nicht einmal anprobiert- zum Glück passte es;)

Ich bin ein rießiger Bohemian Fan und finde dieses Kleid einfach klasse für den Sommer. Weil ich für eine Frau ziemlich groß bin, bin ich in der Lage Maxikleider zu tragen, ohne das sie an mir zu groß aussehen. Ein weiterer Grund, warum ich dieses Kleid so sehr mag ist, dass man es ziemlich simpel mit Sandalen und einer Lederjacke ( wenn es kalt werden sollte) stylen kann und sofort bereit ist seine Freundinnen auf eine Tasse Kaffee zu treffen- aber mit High Heels und einer schicken Tasche sieht es sofort edel aus.

Was denkst Du darüber? Gefällt Dir das Outfit? Mir schon;)


Comments are closed.

Translate »